Po zapachu jestem w stanie domyślić

Zapytałem przedstawicieli obu ministerstw o to, czy mają jakąś koncepcje rozwoju wypadków, gdyby się okazało, że Parlament Europejski albo polski Sejm nie wyrażą zgody na ratyfikację tej umowy międzynarodowej? Z czasem nazwa faszyzm przybrała wymiary międzynarodowego! To, co naziści zrobili Żydom, było nie do wypowiedzenia, ale przecież trzeba znaleźć wyraz, jeżeli ofiar, których i tak jest za dużo, by wspominać ich imiona, nie chce się wydać na przekleństwo zapomnienia. W głębi serca jestem przedstawicielką klasy średniej z Michigan. Tak właśnie nazwałbym wybranie na selekcjonera naszej piłkarskiej kadry Franciszka Smudę. Nabyte wczoraj produkty w pełni zdały egzamin, aczkolwiek pomyliłam pierogi i w jednym garnku ugotowałam razem te z serem i ruskie. Zeszło się na fatalną drogę, której koniec dobiegał naszych czasów i wydał jakby normę, że administracji względem obywatela wszystko
jest dozwolone. Taki nasz piłkarski Palikot. Uważam ją za chorobę zrodzoną ze strachu i za źródło niewypowiedzianego nieszczęścia rodzaju ludzkiego. Uważano jednak, że powinien on dobierać kandydatów wyłącznie z kręgu arystokracji, która w związku z tym traktowała daniny ludności na rzecz państwa jako dobro wspólne? Wydaje mi się, że zwyciężył patos i potrzeba chwili! Jedność, jedność! Przemożemy swych ciemięzców! Prowadząc teatr, wyraźnie wyczuwam na widowni potrzebę pozytywnego myślenia. Bez żadnej polskiej megalomanii, której nigdy nie ulegam, jestem przekonany, że to właśnie polski proces Okrągłego Stołu rozpoczął nieodwracalny upadek imperium radzieckiego. Każdy zna ogrom swego cierpienia i tylko on sam może ocenić, czy jego życie ma sens czy nie. Nie nadawał się też na bohatera, bo nie było w nim patosu. Skradziony kieliszek to tylko mała ostroga w bok jaśnie oświeconej. Nigdy nie wiesz jaka jutro przyjdzie karta, trzeba brać życie takim ja

Leave a Reply

