Zawsze magiczna będzie dla mnie architektura

Jedną duszą mieszkającą w dwóch ciałach. Najpierw nie chciałem się wyrzec Bułgarii. Pan chciałeś być prezydentem? Narody niegdyś nam podległe, teraz wyrzekały się nas w naszym języku? Na chwilę zejdź na ziemię i w dobrze pojętej trosce o własny interes zarzuć na niego jeszcze jeden haczyk? A robił to dlatego, że chciał ich zatrzymać, żeby ta przeszkolona, zdyscyplinowana siła robocza nie uciekła do konkurentów. Przed meczetem znajduje się ogromny plac, mogący pomieścić nawet 25 tysięcy ludzi. Jeszcze nikt nie dorobił się ostróg siedząc okrakiem na barykadzie. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Nie kłamałem, bowiem nie mówiłem pod przysięgą, tylko wypowiadałem się dla mediów. A demokracja nie może być zdrowa, gdy nie ma realnej, programowej alternatywy dla ludzi sprawujących wł
adzę? Niestety, nie miałem racji, wierząc, iż nadzieją lewicowych wyborców może stać się Samoobrona. Z czasem jednak człowiek zaczął odczuwać przynależność do większych zbiorowości i objął empatią rodzinę, wspólnotę religijną i narodową? Aby znaleźć w miłości narzędzie szczęścia, trzeba wypić całą czarę bezwstydu i wyrzec się szlachetnych pojęć, które są rozgrzeszeniem błędów miłości. A przecież nawet wtedy miałem poczucie i dawałem mu wyraz, że Przemysław Edgar Gosiewski jest oceniany wyjątkowo niesprawiedliwie! Ciemni ludzie dopatrują się jej w Żydach, a nie w ustroju państwowym i społecznym. Średniowiecze pozostało jeśli nie moim zawodem to moim hobby i stałą pokusą, i widzę je wyraźnie we wszystkich sprawach, którymi się zajmuję i które na średniowieczne nie wyglądają, a jednak takimi właśnie są. Skop go, jak się przewróci, wychlas taj mu zęby, Leon! Nie urodziłem się po to, aby ktoś m

Leave a Reply

